Wednesday, May 4, 2011

Kõrvetavad kogemused

Tsau!
Eelmine kord(mis oli sada aastat tagasi) kirjutasin ma oma Eesti minekust, nüüd olen ma juba ammu tagasi Soomes ja ilusti igapäeva ellu naasnud.Naasin ma siia 10 korda raskema kohvriga kui läksin, sest ilmselgelt oli mul tarvis endale  `` vajalikku`` kraami kokku osta :D.Selle kraami all mõtlen ma nii riideid, raamatuid, komme kui ka kosmeetikat.Esimesed kolm ilutoodet ostsin ma Tallinnast Rosalindist ja kokku läksid nad maksma veidi üle 7 euro.



Collection Spa Sea Pearl kreem, mis peaks võitlema tselluliidiga.Ma olen seda kasutanud kolme nädala jooksul kaks korda ja see on jube toode.Pannes seda peale hakkab veidi aja pärast pihta meeletu kõrvetav ja vastik tunne ning ainuke asi, millena see veel kasutust leiab, on prügikasti täide.

Control näomask probleemsele nahale pooride puhastamiseks, mida ma olen kasutanud kordades rohkem kui eelmist toodet.Samas esineb ka sellel tootel väike kipitustunne esimeste minutite jooksul, kuid selle eest on vähemalt sildil hoiatud ja see ei tulnud minu jaoks mingi üllatusena.Mask on omal koostiselt veidi teistest erinev ehk selline väga kreemijas, aga tööd teeb minu meelest hästi.Nahk on sile ja ilus :).


Dulgon näovesi normaalsele nahala.See on üliväike pudel, kuid samas seda ka kulub vähe.Peale meigi maha pesemist on sellega väga mõnus üle näo tõmmata ning nahale jääb mõnus-värske-puhas tunne :).Samas tuleb tunnistada, et väga palju ta teistest näevetest ei erine.

Ilusat õhtut,
Laura.

1 comment:

  1. "ainuke asi, millena see veel kasutust leiab, on prügikasti täide."

    hahah super lause :D

    ReplyDelete