Wednesday, May 18, 2011

Primer

Hei!
Viimane kord Eestis käies ostsin ma kokku hunniku asju, millest poolte kohta pole ma siiani jõudnud midagi kirjutada.Täna kirjutan ma vähemalt ühest asjast ehk primerist, mis on teise sõnaga meigialuskreem.Ma pean punastades ütlema, et see on üleüldse minu esimene selline toode.Miks ma seda just punastades ütlen on see, et meigialuskreemi tähtsust on rõhutanud nii jumestajad ise kui ka blogijad + ajakirjades, foorumites jne kuuleb neist pidevalt.Põhiline, mida toonitatakse on , et see aitab meigil paremini peal püsida.

Mina ostsin endale Lumene Matifying Primer-i ja Kaubamajas oli selle hind 5-6 euro vahel.

Koostisosad, pilt adynas.com blogist :).

Kui tavaliselt kirjutan ma toodetest lihtsalt üldiselt, siis seekord veidi pikemalt ja kasutades + ning -.

Toote plussid:
+ Odav hind.
+Väikene tuub ehk mahub mõnusalt kosmeetikakotti ära.
+Teeb näonaha veidi ühtlasemaks ning ülisiidiseks.
+Jumestuskreemi/puudrit on peale selle kasutamist hea peale kanda.
+T-tsoon püsib kauem matina kui tavaliselt.Mul on  keeruline näonahk ehk vahepeal pindkuiv, kuid samas enamus aega rasune.Seega paar tundi peale meigi pealekandmist hakkavad nina,lõug ja otsaesine õrnalt läikima.Selle tootega pikenes see aeg aga mitme tunni võrra :).

Toote miinused:
-Kui seda peale kanda kasvõi tilk liiga palju, siis minul läks see justkui tükki mõnest kohast .Samas need paar väikest tükki saab nahalt kergesti eemaldada ning kõik on taas korras.

Nagu näha, siis rohkem miinuseid ma leida ei suutnud ning kindlasti toode, mida ma tulevikus veel ostan ja just sellelt samalt firmalt :).
Laura.

7 comments:

  1. Olen ise ka selle tootega ülirahul. Kahjuks viimane kord ostsin kogemata selle asemel pm samasuguses tuubis sära andva aluskreemi..ei anna üldse nii head tulemust.

    ReplyDelete
  2. Kas viitsiksid ka koostisosad siia postitusse juurde kleepida? :)

    ReplyDelete
  3. Anonüümne
    See on tõesti super toode .

    Endalgi nii juhtunud ja peale seda kodus vannutud :D.

    LiisK
    Ma lisasin neist internetist leitud pildi :).

    ReplyDelete
  4. Just ostsin paar päeva tagasi selle ja olen ise ka rahul. Mul on kogu aeg olnud probleeme, et paari tunni pärast oleks nagu mask näos. Nüüd püsib kosmeetika pea päev aega ja on selline tunne, et ei kannaks absoluutselt meiki. :)

    Huvitav oli kohe lugeda sellest. :)

    ReplyDelete
  5. Tänud! Ma loen siit välja, et silikoonipõhine :S. Seega minu nahal tõenäoliselt tulemust ei anna - olen tõeline õlitehas. Smashboxi omadki vannuvad alla. :S

    ReplyDelete
  6. Ma kasutan sama ja olen ka rahul. See miinus, et kui liiga palju panna, läheb nagu tükki, see on mul täpselt samamoodi!

    ReplyDelete
  7. Sandra
    Mul on ka alati nö meigitu kerge tunne ja tõesti super toode.

    Hehe, see on nagu muusika mu kõrvadele :).

    LiisK
    See kord ei läinud siis õnneks.Ma loodan, et sa leiad ka endale sobiva :).

    Roosi
    Ma juba kartsin, et ma olen ainuke, kellel see probleem on.Eks tuleb siis täpselt õige kogus panna :).

    ReplyDelete