Wednesday, May 11, 2011

Kleidid, mis on parem poodi jätta

Hei!
Nagu ma eile lubasin, nii ma ka teen ehk lisaks viiele kaunitarile, jõuavad siia ka viis koletist.Nende all pean ma silmas  kleite, mida palun-palun-palun ärge pange endale lõpetamiseks selga.Koledaid ja sobimatuid kleite tundub aga, et on rohkem kui ilusaid, seega toon ma teieni viis põhilist ning värvi või tegumoe väike muutmine, ei muuda neid ilusamaks.

Minu meelsest viis kleiti, millest tuleks enne lõpetamist poodides käies+eirti  lõpuaktuse ajal, eemale hoida.
Miniikleidile ütleb klubi JA, lõpetamine EI!Siiski ei saa paljud neiud sellest aru ja juuni lõpus võib neid nendega saalides näha oi kui paljusid....
Sa lähed ju aktusele mitte suurima dekoltee valimisele.Loogiline?
Eelmine aasta juba ühel lõpetamisel nähtud ja tuntud ehk printsessi(tordi)kleidid.Need sobivad ülimalt hästi näiteks ballile minnes, kuid päevasel ajal sellise riietusega üritusele minemine on lauslollus ja ka jubedus.
Kas te teate neid suuri sädelevaid palle, mis klubides on? Mina tean ja see kleit meenutab mulle just seda.Rohkem pole  vaja vist midagi lisada :D.Samas aastavahetusel ma isegi kannaksin midagi sellist, sest just siis on aeg sõna otseses mõttes särada.

Ja viiendaks ehk lõpetuseks pisike hunnik koledaid kleite, mis ei kõlba ei lõpetamiseks ega millekski muuks.Kui stiilipeod vb välja arvata :D.







P.S Tulevased lõpetajad pange sukkpüksid jalga ja ka aluspesu, mis ei oleks 10 m kaugusele näha.Aitäh :).

Päikest,
Laura.

10 comments:

  1. Sissekannet lugedes tundub nagu loeks Cosmopolitani, kus üritatakse irooniliselt ära panna.
    Trükkides Google piltidesse "ugly prom dress" või "ugly dress" leian ma need pildid isegi üles.

    ReplyDelete
  2. Cosmopolitani ma ei loe, kuid irooniline inimene olen ma küll.Vahel kasutan ma seda ka kirjutades ja ma ei näe selles midagi imelikku.

    Tundub, et sul on väga igav kui sa viitsid hakata selliseid asju tegema.Esimesed pildid on täiesti teisi otsingusõnu kasutades leitud ja viimased ongi sinu pakutud sõnasid kasutades.Kas see on probleem? :)

    ReplyDelete
  3. See roheline kleit (eel-eelviimane siis) mulle küll meeldib. Aga tänapäeval on minu meelest kõigi asjade väärtus devalveerunud ja ka lõpetamine ei ole nii pidulik sündmus, et ilmtingimata maani kleidiga peaks olema. Eriti põhikooli või gümnaasiumi lõpetamine - see on ju sama loomulik kui lasteaia lõpupidu. Ja kuigi selle jaoks võiks muidugi puhtad (ja miks mitte ka ilusad) riided selga panna, ei näe ma põhjust, miks seal ei võiks lühikest kleiti kanda.

    ReplyDelete
  4. Nii palju kui on inimesi, on ka maitseid .

    Muidugi on lõpetamise tähtsus muutunud, kuid kui tunnistusele kontsades järgi tipsides õrnalt tagumik välgub, pole asi siiski enam minu meelest väga normaalne.Ainult minu arvamus :).

    ReplyDelete
  5. Kõige muuga nõustun, kuid see pruun nahkkleit on ülistiilne (muidugi mitte kooli lõpetamiseks) ning väga õigete lisanditega varustatud. Õnneks endal koolid lõpetatud pea 25 aastat tagasi.

    ReplyDelete
  6. suuri sädelevaid palle, mis klubides on?

    Neid kutsutakse diskokuulideks. Just fyi.

    ReplyDelete
  7. Karmen
    Maitse üle ei vaielda, kuid mina seda siiski selga ei paneks :).

    Aninüümne
    Just neid ma mõtlesingi, aga sellel hetkel seda sõna välja ei nuputanud.

    ReplyDelete
  8. Lihtsalt jubedad kleidid:D kuigi mul ei olnud lõpetamisel sukki jalas, sest olin väga päevitunud ja ei leidnud sobivaid sukki, aga õnneks oli kleit selline, et sukkade olemasolu ei olekski olnud vajalik:D

    ReplyDelete
  9. Väga ajakohene postitus ! :) ..Mind pani küll mõtlema. Ma loodan, et järgmine aasta ma ise ämbrisse kleidiga ei astu.
    Aga see viimaste piltide seas olev ülevalt neljas lilla kleit on minu meelest ju kõhutantsjatele mõeldud ? .. aga seeseellleks. :D

    ReplyDelete
  10. Krissi
    Mina meelest ka :D.Eks neid kõiki reegleid võib ju veidi väänata, aga peamine on, et üldilme ilus oleks :).

    Lil´ M.
    Tänan :).Ma tõttöeldes ei tea, aga ma usun, et kui see kõhutantsijale oleks, siis peaks kõht paljas olema? :D

    ReplyDelete