Wednesday, April 20, 2011

Eesti, siit ma tulen !

Ma pean homme hommikul ärkame juba kell 6 hommikul kuigi kooli mul ei ole.Selle asemel on mul aga piletid kella kaheksasele laevale, et minna Eesti :).Peale sealt ära kolimist, tuleb nendest 5 päevast kõige pikem aega, mis ma meie kena riigi pinnal veetnud olen.Igatahes on need päevad juba tihedalt sisustatud ja vaid ühte linna ma kindlasti pidama ei jää.Samuti ei ole ma ka Soomes selline inimene, kes pidevalt kodus istuks ja tänagi käisin S.-ga korraks söömas ja ilmselgelt tuli lisaks teha ``kiire hüpe`` ka poodidesse.Naised ju :D.

Ärge minu käest küsige, miks ma need ostsin.Samas on need nunnud ja hind oli ka vaid umbes 2 eurot Seppeläs, aga väljaspool kodu ei näe mind nendega  never :D

Pikem ümber pluus(tagumik jääb ilusti sisse), millel on peal meeletus koguses blingblingi.Seljas näeb väga viis välja ja ka hind oli kenake ehk ainult 4.90(enne 49.90 eurot)Gina Tricotis.

Uus suur ja ülimõnus leopardimustriga sall, mis pildil meenutab lihtsalt üht suur tükki kangast :D.Saate veel veenduda selles, et pildistamine pole minu jaoks.Ostetud on sall Lindexist ja hind oli 6 euro kandis.


LEMMIK!Ma olin Glitteris vähemalt pool tundi ja ei suutnud ära otsustada, mida osta ja kas üldse osta.Nimelt mu rahakulutamine ei ole mu vanusega just väga tasakaalus...Ära ma selle siiski aga ostsin ja tundub, et ma olen sellesse juba veidi armunud :D.

Nüüd pean ma pakkima minema ja vaatama endale välja veidi meelelahutust, et  oma pisikesel reisil mitte igavusse surra.Kaks kaaslast on juba leitud :

Ilusaid vabu päevi teile kõigile, nautige neid nii palju kui võimalik :).
Laura.

7 comments:

  1. hei, kus sa Soomes elad :) ?
    Ja mulle nii väga meeldib se sõrmus, peaks endalegi midagi sarnast ostma ;)

    ReplyDelete
  2. Adrianne
    Tcau, samas kohas kui sinagi :).
    Neid on Glitteris erinevaid variante päris palju, nii hõbedasi kui ka kuldseid.

    Krissi
    Raha peab ringluses olema :D

    ReplyDelete
  3. Hmm, kust sa tead kus ma elan ? ;o :)

    ReplyDelete
  4. Kristel ja Hanna
    See ongi :).

    Adrianne
    Bloggeri profiili vaadates on linn näha.Lihtne eks :D.

    ReplyDelete
  5. No muidugi, ma olen tõesti blond. :D

    ReplyDelete