Tuesday, May 17, 2011

Nagu apelsin, porgand või mandaarin

Tsau!
Kuidas teil läheb? Mina saan vastata vaid, et kiirelt ja seltskondlikult.Nädalavahetusest olen ma lõplikult taastunud alles tänaseks, sest tavalistele reede ja laupäeva pidudele lisandus ka pühapäeva oma.Võitis ju Soome jäähokis Rootsit 6-1 ning just see, et oma naabritele pähe tehti tekitas soomlastes oi kui palju rõõmu.Nagu soomlased mulle ise seletavad, on Soome-Rootsi suhted täpselt nagu Eesti-Venemaa ning viimaste läbisaamist teame me kõik liigagi hästi.See oli nüüd küll veidike ilumaailmas väljapoole jääv jutt :P.

Tagasi tänase teema juurde tulles, siis suvi on tulekul ja minul pole seekord selleks tõesti eriti riideid, sest osa on Eestis ja osa on lihtsalt väikseks jäänud või liiga kulunud.Nii käisingi ma täna veidi poodides ja ostsin endale paar asja, mis täpsemalt vaata juba alt :).

Neist ostudest kõige vajalikum ehk lühikesed püksid Gina Tricotist umbes 20 euro eest.Neid  oli poes mitut eri värvi ja ma ka proovisin neid kõiki, kuid neid kollaseid jalga pannes oli mu süda võidetud .See värv rõhutab ülikenasti mu õrna jumet ja ma kujutan ette kui kenad nad veel suvel on :).

Samuti Gina Tricotist pluus hinnaga 7.90, mis käib paeltega kaela tagant kinni ja on rohkem säravamat tooni kui pildil.Suveks super!

Kui mul juba vajalikud ostud tehtud olid, astusin ma veel ka kiiresti HM-st läbi ning ostsin seal endale uue neoonoranži küünelakki, mis mul juba ka  järgi proovitud on ja see näeb küüntel välja väga luks-kena-särav.Lisaks haarasin ma kaasa ka uue ajakirja, kus alati midagi head lugeda on :).

Siiski ei piirdunud ma seal poes ainult 2 asjaga, vaid otsustasin oma arvet veidi suuremaks teha.Pikad mustad retuusid hinnaga 8 eurot, mida ma olen ostnud  5 korda vähemalt ning mis mul alati katki lähevad.Tundub, et ma ei õpi oma vigadest :D.Lisaks veidi enne kassa juurde minekut võtsin ma ka sügavpuhastava näomaski 95 senti, üliväikse oražikat-roosakat tooni super kena rahakoti 2.95 ning kuna mu meigikotti ei mahu asjad enam ammu ära, siis ka leopardimustriline uus kosmeetikakott vaid 2.95 euro eest.

Ilusat kevadet,
Laura :).

2 comments:

  1. rahakott ja püksid näevad küll ülihead välja, kosmeetikakott ka, aga minu kosmeetika jaoks tundub vist liiga pisike :D

    ReplyDelete
  2. Kissu
    Aitäh, nii palju häid sõnu ühes kommentaaris :).
    Mul veel nii palju kosmeetikat kogunenud ei ole, kuid ma kardan, et paari kuu pärast tuleb osta taas uus ja veel suurem :D.

    ReplyDelete