Tuesday, May 10, 2011

Kleidid, kleidid, kleidid

Ma ei ole viimasel ajal olnud väga internetis istuv inimene, sest pole olnud tahtmist ega tõttöeldes ka võimalust.Enamus aega olen ma ju veetnud lihtsalt sõprade seltsis elu nautides ning praeguse ilmaga on see ainult lust ja lillepidu.Päeval mõnusalt rohul lesida ja jooki kõrvale limpsida + õhtul veel kellegi juure istuma minna.Nagu ütleb mu viimase loetud raamatu pealkirigi, siis ``Elu on ilus``.Lisaks on olemas veel ka palju muid ilusaid asju nagu näiteks kleidid, millest praegu just eriti palju räägitakse, sest tulemas on ju koolilõpetamised.Mina valisin välja viis mulle meeldivat kaunitari.Ja oleks juba peaaegu mainimata unustanud, et peale viite kaunitari, näete ka minu meelest viit koletist.Need tulevad aga juba homme...


Kui ma ise eelmine aasta kooli lõpetasin, valisin ma väga tagasihoidliku värvi.Samas mu klassiõel oli täpset sama värvi kleit ja ta nägi välja pehmelt öeldes super!


Värv, mis sobib ideaalselt kokku kuldpruuni kehaga + kenad kaunistused õlal ja muud ei  olegi vaja :).

Üks värv, mis on mu lemmikuks on just kollane ja ma lihtsalt pean seda mainima, et minu meelest kui panna kokku kollane ja must, siis tüdrukud te meenutate mesilast :D.Kleidi juurde tagasi tulles, siis super armas ja tütarlapselik just lõpetamiseks.
Roosa + veidi tugevam päevitus ja kenad lainelised lokid= Super tulemus.
Lõpetamise jaoks on see kleit küll liiga lühike, kuid  kindlasti minu lemmik.Tuleb vist wishlisti lisada ja  endale kappi tellida :).

3 comments:

  1. sauki,mulle meeldibväga see esimene sinine kleit,kas sa avaldaksid,kust sa selle pildi said või äkki tead kus sellist saada võib:D????

    ReplyDelete
  2. See peaks olema asos.com lehel müügil :).

    ReplyDelete
  3. Hei, mulle kohutavalt meeldib see helekollane kleit,
    äkki sa tead kas selliseid kuskil müüakse? :)

    ReplyDelete