Friday, April 8, 2011

Väike update

Vastupidiselt enamikele inimestele veedan mina oma tänase õhtu kodus iseenda seltsis.Selline õnn saab omaks ainult siis kui laupäev tuleb pühendada koolile.Mais on mul tööharjutamine(?) või mis iganes see ka eesti keeles ei oleks ehk ma olen nädal aega tasuta tööjõud :D.Soomes on see üheksandale klassile kohustuslik ja kuigi mina seda ei ole, sain ma siiski võimaluse seda proovida.Sellest ma ka kinni haarasin ja nii ma olengi 5 päeva kooli asemel hoopis sellel ajal oma ajutises tööpaigas.Selleks et sinna saada tuleb aga kindlasti käia  üritusel/kohtumisel, mis toimub homme ja seetõttu jääb  minu tänane öö rahulikuks.Homme õhtul saab see aga 110% tasa tehtud.

Ma naudin kodus olemist väga, kuid vaid siis kui mul on midagi ka sellel ajal teha, sest päris lage ma vaadata ei viitsi ning siin ongi mu tänased plaanid :
*Saiakesed, mis maitsevad imehästi ja mis mul tavaliselt ka välja tulevad(sest ma pean need lihtsalt ahju panema ).Tegu on Fazeri Dallase saiakestega, mida ma iga nädalavahetus söön ja mul ei ole neist ikka veel küllalt, nii head... :).

*Uus maniküür, et homme kena välja näha.Samal ajal palju soomlaste tehtud muusikat, mis on mul siia  kolimisest alates pidevalt kõrvu paitanud.Mõned näited sellest, mida ma igapäevaselt kuulan :).



                             ja veidi vanem, kuid kindel lemmik juba pikka aega :)

*Kelgukoerad ehk ma sain endale paar nädalat tagasi kõik Eesti kanalid ja ma kasutan seda luksust täielikult ära. Õhtuti tundub vahepeal, et ma lausa  kasvan  diivani külge kinni :D.

*Belle de Your ehk Londoni lõbutüdruku intiimseiklused ehk minu silmis seks, pesu, mehed, raha, vingumine, rusikad alumises otsas.Pole just parim raamat, aga naiselikust uudishimust ma selle lõpuni loen.Nagu Kroonika ütleb, siis uudishimu ei ole patt ! :D



P.S Samal ajal kui ma seda kõike siin kirjutasin kõrbesid mu saiakesed alt ära ja ma hakkan mõistma, et magusad asjad olgu nendeks siis koogid-saiakesed-pirukad, tuleb minust eemal hoida.Vähemalt selle ajani kui nad valmis on :D. Õnneks soolaste toitude valmistamine ei ole mulle mingi probleem :).

Lõbusat reedet pidutsejatele,
Laura.

No comments:

Post a Comment