Wednesday, April 6, 2011

Turukotist lemmikuks :)

Ma ei tea, kas te olete märganud või mitte, et ma ei ole viimasel ajal näidanud oma uusi oste.Täpsemalt järgi vaadates juba üle kolme nädala.See siiski ei tähenda, et ma neid enam ei näita või et mul ei ole midagi näidata.Asju, millest tuleb vaid pildid teha ja üles riputada, on piisavalt.Teine asi on see kui palju mul selleks aega ja punastades tuleb öelda, et ka viitsimist on.Vahepeal (tihti) on diivanil lihtsalt aega surnuks lüüa palju mõnusam kui millegi kasulikuga tegeleda :D.Täna tõusin ma siiski diivanilt püsti ja tegin paar pilti asjadest, mida nimetatakse käekottideks.Viimase kolme nädala jooksul olen ma neid ostnud täpselt kolm, mis ei ole tegelikult üldse minulik.Tundub, et mu hullus kõrvarõngaste vastu on muutnud hoopis käekottide omaks.

Esimene käekott on võrreldes kahe järgmisega väga odav ehk vaid 6 eurot ja Prismast.Ma ei käi tavaliselt toidupoes ringi sellise pilguga, et tahaks oma garderoobi värskendada, aga vahepeal juhtub erandeid :).See väike erand on roosa ja kuldse ketiga ning leiab pidevalt kasutust.

Kaks teist kotti on hinna poolest kumbki rohkem kui kümme korda kallimad ja ka mitu korda suuremad.Ma ei ole kindel, mis on nende kottide täpne hind, kuna mina kassas ei maksnud.Siiski nii palju kui ma hinnasildilt vaatamisest mäletan, peaks see jääma umbes saja euro kanti.Ma valisin alguses Longchampi ja Guessi kottide vahel ja otsustasin siiski esimese kasuks. Miks? Põhiline põhjus on see, et Longchampi võin ma arvatavasti rahulikult kanda ka paari aasta pärast.Samas Guessi koti puhul ma näiteks 2015 aastal seda enam kätte ei võtaks.Ostsin ma Longchampi kohe kaks tükki, sest mida rohkem seda uhkem .Mõlemasse mahuvad ära nii õpikud kui kogu mu muu elamine ning ma jumaldan neid :). Kuigi ma pean tunnistama, et näiteks eelmine aastal need mulle eriti ei meeldinud, sest nad meenutasid mulle veidike ``turukotte``, millega saab porgandit-kapsast-mett koju tassida :D.Pärast seda kui ma olin neid näinud käes inimestel, kellele need ülihästi sobisid, muutus mu arvamus aga totaalselt.



Rõõmsat päeva jätku ja tänan lugemast,
Laura.

6 comments:

  1. Ma olen ka Longchampi kotte väga ilusti riietuse juurde sobitatuna näinud (küll internetis, Eestis kahjuks veel mitte), kuid ma ise pole veel "turukoti"usku pööranud, heh.

    Tõsi, ka mul on aeg-ajalt raskusi blogisse uute postituste kirjutamisega, laiskus võtab võimust. :D

    ReplyDelete
  2. See v2ike Prisma kott on jube armas :)

    xoxo

    beautyandmakeupboudoir.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Õumaigaad! Me kõik juba mõtlesime, et sinuga on midagi juhtunud, sest sa pole juba kolm nädalat mitte ühtegi ASJA näidanud... Aga nagu näha, oled sa ikka endiselt elu ja tervise juures. Nii nummi.

    ReplyDelete
  4. Maria
    Ka mina olen neid internetis näinud ja mõni suudab selle koti ikka väga ilusti välja kanda.

    Täpselt sama siin, kuigi tegu ei ole mingi ebameeldiva tegevusega nagu näiteks nõude pesemine jms.Tundub, et enamustel blogijatel on vahel selliseid perioode :).

    Miss A
    Aitäh.

    Sul on väga hea blogi ja tänasest olen ka follower :).

    Anonüümne
    Miks ma üldse ei imesta, et selline kommentaar tuleb anonüümse all esinevalt inimeselt..

    ReplyDelete
  5. Kusjuures mulle need Longchampi kotid üldse ei meeldi, jätavad väga odava ja vanamoelise mulje (umbes, et ostad Tiimarist 2 eur eest).

    Aga maitse asi, muidugi.

    Anonüümsena kommenteerin, kuna mul ei ole blogspot-is kasutajat. Ahjaa, olen teine anonüümne, mitte see, kes eelmise kommentaari kirjutas:)

    Aga blogi on sul vahva!

    ReplyDelete
  6. Mu tuttavad poisid/mehe ütlevad täpselt samamoodi, aga nende meelest on ülepõlvesaapad ka kummikud.. :D.

    Aitäh :).

    ReplyDelete