Saturday, April 16, 2011

Hunnik uusi ilutooteid vol 1

Hei :)
Täna on väljas olnud elusuper, halehea ja haigelt ilus ilm- ma lihtsalt pidin seda just kõigi nende sõnadega kirjeldama :D.Ilmselgelt kasutasin ma seda ka ära ja vedasin ennast juba hommikul vara esiteks poodide poole ning siis `` väiksele jalutuskäigule``.See viimane kujunes välja pigem pikaks matkaks ehk ma sain üle kolme tunni ronida nii poristel teedel kui ka kõrgetel kaljudel/kividel.Need olid sõna otseses mõttes kõrged ehk umbes viiekorruselise maja suurused.Nüüd olen ma õnneks tagasi kodus ja tegin just oma uutest asjadest pilte ning esimene osa neist jõuab praegu ka siia.

Eclipse pähejäetav spraypalsam, millel on meeletult magus kommilõhn.Tõttöeldes ma ostsingi selle ainult lõhna pärast ja praeguse kasutamise järel tundub, et midagi muud paremat selles ka ei ole.Juuksed muudab kiiresti mustaks ja kleepuvaks + erilist niisutust või seda, et juuksed pehmemad oleksid, ma märganud ei ole.Salongitoode või asi (kuigi ma ostsin selle vaid paari euro eest).

Loreal Perfect Clean näopesu geel, millel on lisaks kaasas veel justkui ``svamm``.Mu viimane toode meigi maha võtmiseks suutis mu näole tekitada väikesed punased täpikesed ning kuna ma nendest kiiresti lahti tahtsin saada seadsin ma oma sammud nobedasti poe poole.Valisin selle ja see meeldib mulle.Teeb naha puhtaks ja matiks ning nägu on selle pisikese svammiga väga mõnus masseerida.Siiski näiteks ninal ma seda ei kasuta, sest see hakkab muidu sõna otseses mõttes nahka ajama.Rohkem halbu sõnu mul selle kohta öelda ei ole ja lisaks oli ka hind normaalne ehk umbes 6 eurot(Eestis kindlasti veidi odavam).
Lumene mingi meeletult pika nimega näokreem, mille ma ostsin allahindluse ajal 5 euroga.Sellel on hästi kerge koostis, õrn meeldiv lõhn ja üleüldsiselt see meeldib mulle.Samas suurim miinus sellel on, et minu nahka see matina hoida ei suuda.Järgmine kord tuleb uue toote poole taas vaadata :).
Veel üks Lumene toode ehk Natural Code pikendav ripsmetušs. Ma ei tea, kust otsast selle välja töötanud inimesed märkasid, et see ripsmeid pikendab.Minu kogemusest ei pikenda see peaaegu midagi ning lisaks ei lisa ka mingi tihendust.Need 9 eurot oleks võinud sama hästi ka prügikasti visata.
Ja veel üks toode Lumenelt, milleks on Natural Code puuder hinnaga 8 eurot.Vähemalt selle toote kohta saan ma öelda ka paar paremat sõna, sest see tõesti meeldib mulle.Kui panna nahale enne veidi niisutavat kreemi ja siis puudrit, teeb see näonaha kenaks ühtlaseks ja püsib ka päris pikalt peal.Samas kui seda kasutada jumestuskreemiga koos hakkas see õhtul kuidagi rasuselt mõranema ja peale seda ei ole ma seda jumestuskreemiga kasutanud.

Ldb dušigeel hinnaga umbes kaks eurot.See on tõsiselt suur pudel ehk 750 mul ja ma arvan, et järgmise paari kuu jooksul mul dušigeelide poole poes vaadata vaja ei ole.Mulle meeldib see täpselt sama palju kui teised mu kodus olevad dušigeelis, sest see vahutab-peseb-lõhnab.


Ma hakkan ennast nüüd taas välja sättima ja ilusat õhtut teilegi,
Laura.

No comments:

Post a Comment