Tuesday, April 19, 2011

Kevade uued lemmikud

Hei armsakesed!

Ma jõudsin just hetk tagasi koju ning nagu alati tulin ma läbi pisikese metsa.No tegelikult metsaks seda päris nimetada ei saa, sest tegu on pigem paari puu ja pisikese rajaga :D.See on koht, kus pole ühtegi jõge/tiiki/järve ja seda suurem oli minu imestus kui ma seal täna nägin kahte parti ! Nad kõndisid nii armsalt ringi ja prääksusid + taevas särav päike ja minu jaoks oli olemas ideaalne kevade tunne . Need kõige väiksemad asjad, teevadki mind kõige õnnelikumaks :). Partidest paari sammu kaugusele jõudes tulin ma juba teise idee peale ning see on kiiresti juba ka teostatud ehk võtsin kaamera kätte ja tegin oma uutest päikeseliste ilmade jaoks mõeldud asjadest pilti.

Väikeste lillekestega ja kroogitud õlaosaga pluus kirbukalt 1 euro eest.


Kui ma eksi, siis on need kõik ostetud Helsinki kesklinnast erinevatest poodidest ja hinnad peaksid jääma 20-30 euro kanti.Nagu näha, siis piltidel näevad need mitte just parimad välja, sest tegu on õhuliste ja kergete kangastega.Kevadel ja suvel näevad need seljas välja aga superilusad :). LEMMIKUD!



Selle riidetüki näol peaks olema tegu salliga, mille päritolu ega hinda ma ei tea :D.Igatahes nahktagiga näeb see üliilus ja armas välja!

Pluus Seppeläst umbes 20 euro eest.Ma otsisin juba kevade algusest saadik endale ilusat lillelist pluusi ja lõpuks ma selle ka leidsin.P.S Värvid on pigem neoonroosad ja oranžid :).

Piha või pliiatsseelik või kuidas keegi seda ka ei nimetaks on samuti Seppeläst umbes 20 euro eest soetatud.Ma plaanisin tegelt osta roosa samasuguse seelik, aga mu tagumik nägi sellega välja suurem kui Lopezil :D.Seega otsustasin ma siiski sünge süsimusta kasuks.

Ja viimasena kolm paari kingi.Esimesed on Bianco gladiaatorid umbes 60 euro eest(ehtne nahk), siis roosad tennised(mul on need samad ka valged ostetud, aga nendega juhtud ``väike`` õnnetus) umbes 15 euro eest ja lõpuks hm baleriinad 10 euro eest.Mul pole õrnemat aimu, kuhu ma oma kingade hunnikuga lähen, aga ostmist ma ka lõpetada ei suuda :D

Päikest,
Laura :).

No comments:

Post a Comment