Sunday, November 14, 2010

Kui võlts oled Sina?

Minu mõtted postituste tegemiseks tulevad tihti just tänaval ringi jalutades.Täna juhtus minuga täpselt sama.Nimelt olin ma jalutamas Helsinki kesklinnas ,enda jaoks tundmatul poode täis tänaval .Enamikke poodide vaateaknad olid väga maitsekad ja ilusad.Nii ma siis imetlesin seal 1250 eurot maksvaid kleite kui järgmisel hetkel avastasin ennast poe eest ,mille vaateaknalt vaatas mulle vastu meeletult võlts naine.
Tänu sellele vaatepildile otsustasin ma teha enda kohta testi , kui võlts oled Sina?




1.kas sul on geelküüned?
Ei ! Mul on need olnud lühikest aega aastal 2009 ,kuid need ei ole siiski päris minu jaoks.
Siiski on kena prantslane alati IN ,kuid saja sädeluse ja kristalliga ülipikad küüned olid ja on ka praegu OUT.
2.kas sul on juukse pikendused?
Ei! Pole kunagi olnud ja ei plaani ka panna :)
3. kas su juuksed on värvitud?
Jah! Ma alustasin oma juuste värvimist umbes neljandas klassis ja teen seda praeguseni.Suurim põhjus selleks on pidev vajadus vahelduseks ning ega mu loomulik juuksevärvgi just eriline kaunitar ole.
4.kas sul on juuksekristallid? 
Ei ,ei ja veelkord ei!Pole kunagi olnud ,kuid kui peaks tulema pidu teemal : aasta 2000 , lasen ma need endale kindlasti ajutiselt paigaldada.
5.kas sul on meik peal?
Jah! Oma vigasid tuleb varjata ja võlusid rõhutada ning just selleks meik ongi :)
6.kas sul on ripsmepikendused?
Ei!Ma olen nende peale mõelnud ,kuid praeguseni on see tegemata jäänud.
7.kas sul on korrigeeritud kulmud?
Jah!Mõne jaoks võivad metsa meenutavad kulmud olla kõige ilusamad asjad siin maailmas , minu jaoks õnneks ei ole ning seetõttu mu kosmeetikakotis pintsetid omale koha leidnud ongi.
8.kas sul on kulmud keemiliselt värvitud?
Jah! Tumedad kulmud annavad näole lihtsalt nii palju juurde ,et ma ei kavatse seda lähimas tulevikus lõpetada.
9.kas sul on ripsmed keemiliselt värvitud? 
Ei! Kuni Loreal veel eksisteerib ,ei saa mu ripsmed keemilist värvimist tunda.
10.kas sa oled käinud mõnel iluoperatsioonil?
Ei! Ma ütleks siin hea meelega never ,aga siis tuleb mulle meelde lause : never say never.
11.kas sul on (varba ja käe küüned)küüned lakitud? 
Jah! Minu arvates annavad värvitud küüned välimusele väga palju juurde ning loobuda ma neist ei kavatse.
12.kas oled lasknud hambaid valgendada? 
Ei!Kuid järgmisel aastal teen ma selle arvatavasti ära , kuna kes neist ei tahaks lumivalget naeratust?
13.kas kasutad solaariumi(või isepruunistavat kreemi)? 
Jah! Paar korda talve jooksul saab solaarimis käidud ,kuid enamik jumest tuleb ikkagi taevas säravast päikesest või kreemituubist .
14.kas vahatad raseerid kehapiirkondi?
Jah! See on elementaare asi ning rohkem kommentaare see vastus arvatavasti ei vaja.
15.kas kas sulle on tehtud rasvaimu?
Ei! Trenn ja tervislik toitumine veel eksisteerivad.
16.kas sul on hambal mingi kristall?
Jah! Tegu on täiesti tavalise valge kristalliga ning see näeb minu arvates väga armas välja.
17.kas sul kehal tatoo? 
Ei ! Plaanis on see olnud juba pikemat aega ,kuid tegudeni pole ma veel jõudnud.
18.kas sul kehal mõni piercing?
Jah!Mõlemas kõrvas üks kõrvaauk ning kui ma oma kõhu täpselt nii ilusaks saan kui ma soovin(trenn ja puuviljad on hetkel head sõbrad) , lisandub siia veel ka nabaneet.
19.kas sul on varvastel geel? 
Ei! Minu jaoks üks mõttetumaid võltsasju ilumaailmas.
20.kas külastad kosmeetikut?
Ei ! Praeguseni olen endaga veel täiesti ise hakkama saanud :)

9 jah vastust ehk mina olen 45% võlts.Kui võlts oled Sina?

Ilusat isadepäeva jätku :)
Kaunitar.

4 comments:

  1. Minu arvates ei saa kulmude kitkumist ja enda loomulike küünte lakkimist jms nimetada võltsiks, need on pigem hoolitsetud naise tunnused. Geelküüned ja juuksepikendused jne on võltsid küll, aga kui need pole väga over the top, siis minu arvates annab see välimusele väga palju juurde. :)
    Aga endal on ka 9 "jah" vastust, hehe..

    ReplyDelete
  2. Nõustun kogu sinu kommentaariga.Lisaks tundus mulle küsimus karvade kehalt eemaldamise kohta väga sellesse testi mittesobiv.

    Õnneks ei ole ma siis ainuke 45% võlts inimene:)

    ReplyDelete
  3. Heh, minus on 50% võltsi :P Pigem arvan ma, et see 50% on just loomulik asi naiste puhul. Ok võibolla hamba kaunistus ja tatoveering ei ole loomulik, aga muud (nt raseerimine, meikimine, küünte lakkimine jm) on just need asjad, mis teevad vähemalt minust hoolitsetud naise:)

    ReplyDelete
  4. Ma pean ka sinuga nõustuma:)Minu jaoks hakkab asi võltsiks minema kui mängu tulevad rasvaimu ja huultesse imeasjade süstimine , muu on mõistuse piires kasutades siiski pigem loomulik.

    ReplyDelete