Saturday, November 20, 2010

Lumi tuli maha ja valgeks läks maa.

Kui ma neljapäeva öösel aknast välja vaatasin nägin ma imelist vaatepilti , taevast sadasid alla miljonid väiksed lumehelbed.See oli, on ja jääb kõige suuremaks talve alguse märgiks. Talv tähendab paljude naiste jaoks muutuste aega kosmeetikakotis.Kerge suvine kreem tuleb vahetada rasvasema vastu ,kuna külm ja tuul nahale ei halasta.Suvine jume on nahalt kadunud ja sammud tuleb taas seada isepruunistava kreemipurgi või solaariumi poole.Täpselt samamoodi toimivad asjad ka minu puhul ja täna toongi välja minu viimase paari kuu jooksul avastatud Must Have ilutooted.


The Body Shop kehakreem hinnaga umbes 200 krooni.
Toode ,mis on suutnud saada minu absoluutseks lemmikuks kehakreemide vallas.Sellel on kerge koostis , meeletult hea lõhn ja ka oma tööd niisutajana teeb see hästi.Toote miinusteks on väikse pudeli kohta veidi liiga krõbe hind ja väga kuivale nahale ta kahjuks piisavat niisutust ei paku.











Kreem firmalt BrunoVassari ,mida ma kasutan oma käte siidpehmetena hoidmiseks.Sellel kreemil on samuti kerge koostis , niisutab rohkem kui eelnev toode , on õrna lõhnaga ning  nii väike ,et veedab oma päevi minu käekotis.















Huulepalsam hinnaga umbes 30 krooni.Ma tunnistan ausalt ,et alguses pani mind seda toodet ostma ainult selle armas pakend.Praeguseks olen ma avastanud ,et see jätab huuled pehmeteks , kaitseb välismõjude eest  ning vähemalt minu puhul toimib see väga hästi.






Huuleläige Lumenelt hinnaga umbes 100 krooni.See on minu uus lemmik ,kuna sellel on minu huultele sarnane toon ning see jätab need paistma loomuliku ,kuid samal ajal ka särvana.On õrn meeldiva lõhnaga ning nagu enamus huuleläikeid jääb ka see kleepuv ,mis on toote ainuke miinus.






Cutrini hooldav ja sära andev seerum hinnaga umbes 200 krooni.Toode on jagatud kaheks ehk ühest väiksest pumbast tuleb sära andev seerum ja teistest niisutust andev.Mina kasutan neist ainult viimast ,mis jätab juukseotsad mõnusalt pehmeteks.Sära andev
seerum jätab juuksed rasvasteks ning seda ei ole peale ühte korda enam kasutanud.






Sama firma mask ,mis maksis umbes 225 krooni.See on kiire ja hästi toimiv toode ,mida ma kasutan enamasti siis kui mul on kiire .Minu kiharad jäävad peale selle toote kasutamist aga sama pehmeteks ning hästi kammitavateks kui peale koduste maskidega jändamist.













Head talve nautimist kõigile Kaunitaridele :)


No comments:

Post a Comment