Sunday, November 7, 2010

Naiste meigivead

Paar päeva tagasi tänaval jalutades nägin ma nägu , mis tuletas mulle meelde tsirkuse ja klounide meigi.See oli üks naine ,kelle põsed olid punased kui õunad ja silmad mustad kui süsi.Tema kaela ja näo nahatooni erinevusest ma parem rääkima ei hakka ,kuna see oleks justkui heledanahalise võrdlemine tumedanahalisega.
Sellest naisest paar meetrit eemale jõudes ,hakkas mu peas tööle blogijanupuke ja sissekande teema oligi olemas.Head lugemist ja vaatamist!
NB!Nüüd on paremal poolel olemas ka follow nupuke :)


Eesti ööklubides võib tihti kohata naisi ,kes on otsustanud rõhku panna absoluutselt kõigele.Kõrge kontaga kingad , miniseelik , avar dekoltee ,tume suitsusilm ja erkroosad huuled.
See on suurim viga ,mida pidudel oma välimusega teha annab.
Ma kardan ,et nad ei ole praguseni kuulnud teada tuntud tõde :kui rõhutad üht ,jäta teine tagaplaanile!
Ehk kui kanda pilkupüüdvat silmameiki , tuleb jätta huuled tagasihoidlikuks.Nt:suitsusilm+nude toonis huuled.
Kui kanda erksat huulepulka , tuleks jällegi jätta silmameik tagaplaanile.Nt:erkpunased huuled +hele lauvärv.










Tänaval võib näha palju õrnema soo esindajaid ,kelle kaela toon on üks ja näo toon absoluutselt teine.Enamasti on need nooremad tüdrukud ,kes ennast kolm tooni tumedama jumestuskreemiga jumekamateks muuta proovivad.Samas võib näha ka naisi ,kes on otsustanud ennast kaks tooni heledama jumestuskreemiga kahvatumaks muuta.Maitse üle ei vaielda .Aga siiski tundub ,et kummagi maitse esindajad pole kuulnud ,et jumestuskreemi toon tuleb valida kaela tooni järgi!
Nii ei teki erinevust kaela ja näo tooni vahel ning  üks Eesti tänavatel kõige enam levinud viga jääbki tegemata :)









Ma usun ,et iga naine on näinud teist oma soo esindajat ,kelle põsed meenutavad punaseid õunasid või ülisuuri roosa värvi laike.Me peame seda vaatepilti nägema ,kuna põsepuna pannakse meeletult palju , valitakse oma nahatooniga absoluutselt mitte sobiv toode ja kui seda ka valele kohale kanda ongi tulemuseks katastroof.Kõigile neile ,kes nii teevad soovitan ma selle ütluse järgi toimimist : vähem on rohkem ! Nii saad sa õrna ja kena õhetuse ,mis jätab meigist alasti viimistletud mulje :)









Pärast neid kolme jubeda meigiga naist , taastumiseks ka kolm super ilusa meigia naist :)







5 comments:

  1. Ma tunnen alati kaasa neile, kel nägu kaelast paar tooni tumedam - tõenäoliselt on jälle mingi kosmeetikapoe barbi sellele inimesele jumestuskreemitooni soovitanud. Enne MMUle üle minemist olin ma samasugune loll lammas ja usaldasin müüjaid (et eksperdid ju ikkagi). Never more.

    ReplyDelete
  2. PS! Pildil nr 2 on kahvanägu eriti tugev, kahtlustan, et seal on välklamp reageerinud mingi soft focus effect'i andva tootega. Vist alles sel kevadel jooksis keegi Oscarite punasel vaibal ringi, nina ja silmaalused valged.

    ReplyDelete
  3. Esimesed kolm väga jubedad.. selliseid postitusi vóiks olla rohkem ja kóikjal, et kóik naised ikka näeksid ja vigadest ópiksid:)!

    ReplyDelete
  4. K. : Just sama oli ka minul mõttes selle kirjutamist alustades , aitäh :)

    LiisK : Kahjuks enamikke kosmeetikapoodide müüjad ei jaga tõesti enda poolt müüdavast toodetest ei ööd ega päeva.

    See on samuti üks võimalikke variante , kui ma ei eksi kõndis punasel vaibal nii ringi Nicole Kidman.

    Kittie : Need on tõesti väga jubedad meigid.Kahjuks tundub mulle ,et mõni ei tahagi oma vigadest õppida ning seetõttu tänavatel veel selliseid klounid ringi liiguvadki.

    ReplyDelete