Tuesday, November 23, 2010

Mida rohkem sädelust ,seda parem!

Enne teema juurde asumist üks väike küsimus ,milliste teemade kohta Teie lugeda tahaksite ja kui tihti ma Teie arvates võiksin sissekandeid teha? 


Eelmisel pühapäeval otsustasin ma ette võtta pika jalutuskäigu ,et minna endale otsima seda ühte ja õiget sädelevat küünelakki.Läbi käisin ma enamus poode alates Antilla-st ja lõpetades H&M-ga.Pooltes nendes oli sädelev hõbedane küünelakk olemas , kuid kuna ma olen eriline vinguja ,tundus üks värv liiga tume ,teine lakk liiga kallis ja kolmas ei sädelenud nii nagu mina tahtsin.Viimasena astusin ma sisse Tarjostalosse ja just seal mu uus lakk mind ootaski.Ostetud lakk on firmalt Eveline ,oli allahinnatud 1 euro-le ja sädeles täpselt nii palju kui vaja oli.Õhtul otsustasin ma selle kohe küüntel ära proovida ja koos samal päeval soetatud suure sõrmusega , oli vähemalt kätel perfektne välimus garanteeritud.






Kuna jalutuskäik kokku oli veidi üle 12 kilomeetri (+ poodides ringi kõndimine) ,hakkas mul koduteel igav ja ma otsustasin paar pilti teha sellest ,milline näeb praegu  üks osa Helsinkist välja :)











Ilusat teisipäeva jätku,
Kaunitar :)

7 comments:

  1. Mulle on ka järjest rohkem sädelevad küünelakid meeldima hakanud - OPI uus Burlesque kollektsioon on selles suhtes perfektne!

    Helsinki on nii talvine juba. :O

    Sissekannete tiheduse kohta ma arvan, et umbes paar-kolm korda nädalas on hea - kui tihemini, on väga tore, ja kui juhtub mõni nädal ühe korra postitamist, on ka okei. Kirjuta, mis sind ennast huvitab - neid asju on kõige huvitavam lugeda, kus autor on ise vaimustuses. :)

    ReplyDelete
  2. Kõige parem oleks ikkagi see, et uus päev- uus postitus:D aga on aru saadav, kui ei jõua :) Mina näiteks ootan ka postitust sinust endast.. a'la miks elad Soomes, millega tegeled jm :) põnev oleks teada, kes on selle teksti taga :)

    ReplyDelete
  3. Maria
    Minu jaoks toovad jõulud alati kaasa läikivate asjade hulluse.Ehteid ostan ma sellel ajal veel rohkem juurde kui tavaliselt ja kosmeetikakottigi lendab mõni sädelev toode.

    Helsinki on tõesti juba väga talvine , tahaks juba poodide kauneid vaateaknaid ka näha.See tooks veel suurema jõulutunde :)

    Ma mõtlesin ka ise ,et peaks postitama hakkama umbes kaks või kolm korda nädalas :)

    Kris
    Iga päev uue postituse tegemine läheks veidi keeruliseks ,ajaliselt ei veaks välja ja mõtteid mul ka nii palju ei ole :D

    Enda isikut ma enne järgmist aastat paljastada ei kavatse ,nii et see postitus jääb juba uude aastasse :)

    ReplyDelete
  4. kui sa oled Kitttttie blogi lugenud, siis võiks midagi taolist olla, ta kustutas enda oma ära,nii kahju,mulle meeldis nii väga seeee!ehk siis kirjuta midagi taolist,palun:)

    ReplyDelete
  5. Olen küll lugenud ,kuid mis see midagi taolist täpsemalt olema peaks? Ajaliselt ei jõuaks ma mitte mingi nippi läbi iga päev nii palju postitusi teha.Aga kui on mingi kindel soov võid sellest kirjutada :)

    ReplyDelete
  6. võiks kirjutada näiteks (oma) riietest, toitumisest, tegemistest jne jne:)

    ReplyDelete
  7. Järgmise paari nädala jooksul kindlasti kirjutan mõnel neist teemadest :)

    ReplyDelete