Monday, November 1, 2010

Juuksehooldus

Mu vannitoa kapp on täis kümneid erinevaid tooteid ,millest vähemalt pooli ma enam ei kasuta või ei ole isegi mitte kunagi kasutanud.Sealt võib leida nii erinevaid seerumeid , palsameid ,maske ,lakke kui ka shampoone.Tõttöeldes ma isegi ei kujuta ette ,kuidas neid sinna nii palju sattunud on.Just nimelt seetõttu kavatsen ma teha seal ühe suure raske-südamega-viskan-asjad-prügikasti projekti.

Õnneks on olemas ka tooted ,mis kappi seisma ei jää.Nendeks on erinevad kodused juuksemaskid ,mida ma olen hakanud tegema tihedamalt viimase aasta jooksul.Nüüd otsustasingi ma oma kogemusi Teiega jagada .

Munamask erinevate lisanditega.
See on mõeldud juuste tugevdamiseks ,läike lisamiseks ja niisutamiseks.Munamaks oli esimene kodune juuksemask ,mida ma proovisin ja tänu ,millele ma enam neid veidi aega proovida ei soovinud.Nimelt tuleb kasutada ainult muna kollast osa ja välja pesta kindlasti külma veega ,sest muidu on munatükid pähe garanteeritud!Mina tegin kõike vastupidi ja tükikesed mu peas paar tundi veeta saidki.
Nüüdseks olen ma need kaks kuldreeglit pähe õppinud ja hakanud munakollasele lisama ka erinevaid lisandeid.Nagu näiteks :
*majonees(lõhn on jube ) 
*erinevaid õlisid(oliiviõli või kooksõli)
*kohvi(tumedapealistele) 
*õlu(heledapealistele)   

Sibulamask
See  on mõeldud juuste kasvu kiirendamiseks ning juuste väljalangemise vähendamiseks.Ma olen seda teinud elus  ühe korra ja rohkem ma seda ette võtta ei kavatse.Pärast maski tegemist jääb juustele sibulast  hais külge ja  minu arvates oli see tunda ka teise majaotsa.Seega ei soovita!

Muud köögis leiduvad asjad ,mida juustesse panna 
Kui ma soovin enda juustele lisada läiget kasutan ma kanget kohvi ,mis jätab tõesti juuksed läikivamaks ja ka hästi lõhnavaks.Ma kasutan seda juba pestud juustel , hoian peas umbes viis minutit ning loputan.

Juuste väljalangemise korral kasutan ma piima.Ma masseerin selle pestud juustesse , hoian umbes viisteist minutit ja siis loputan.

Kui mu juukseotas on väga kuivaks muutnud ,lisan ma neisse soojendatud oliiviõli ,panen pähe käterätiku(mis aitab kõikidel maskidel paremini toimida) ja pesen pärast väga hoolikalt.Ja mu juuksed tänavad mind!






Edu katsetamisel ja ilusat päeva jätku :)
Kaunitar.










4 comments:

  1. Aitäh selle postituse eest, tuleb kindlasti kasuks! :))
    K.

    ReplyDelete
  2. Aitäh ,loodetavasti saad oma juuksed täpselt sellisteks nagu soovid(uurisin su blogi) :)

    ReplyDelete
  3. Ma hiljuti proovisin oliiviõli maski, kuid ei hakka kordama. Ma tean, et viga oli ilmselt minus, et ma õli korralikult välja ei pesnud, kuid ma oleks peaaegu duši all jala murdnud, kui õlis libastusin.

    Kunagi ammu proovisin kohviga loputamist ka. Ma armastan kohvi lõhna, aga juustel see mulle ei meeldinud ja juukseid ei olnud üldsegi pehmed.

    Aga eks katsetamine teeb meistriks ja muud moodi ei saa teada, mis oma juustele sobib.

    Ma sooviks hea meelega pilti sinu juustest ka näha :)

    Keep up the good work! x

    ReplyDelete
  4. Oliiviõli ja põrand ei ole tõesti just parim kooslus.Mina olen vannitoas paar korda pikali kukkuda suutnud kui juuksepalsam on maha sattunud -see on samuti küllalt libe.

    Mina aga jumaldan seda lõhna juustes , samuti jääb mõnus lõhn kehale kui kohviga keha koorida :)

    Ma mõtlen selle peale ja proovin vb mõni päev kaameraga pildi ka ära teha.
    Aitäh ja edu sullegi :)

    ReplyDelete