Sunday, October 24, 2010

Uued ilutooted

Sügis on aeg ,mil väljas muutub kõik.Lehed hakkavad langema , vihm muutub aina igapäevasemaks ja inimesed alustavad endale kampsunite-jopede-saabaste-karupükste selga ning jalga ajamist.Minul algab sügisel aga vanade ilutoodete välja vahetamine ja uute proovimine.Miks just sügisel?Sest siis vaatan ma oma päikese käes kahjustatud juukseid , murdunud küüsi ja hooletusse jäetud ilurutiine.Ja ma tunnen ,et ma pean midagi ette võtma ning kindlasti on selleks vaja ka uusi tooteid.Ma leian vähemalt sada põhjust ,miks ma peaksin ostma uue palsami või lisama enda küünelakkide sekka veel ühe uue värvi.Nagu näiteks ,et vana küünelakk kuivas ära ja ma  pean uue ostma või , et kreemipurk on juba liiga kaua avatud olnud.Missest ,et tegelikult saaks selle lakiga veel edukalt veidi aega läbi ajada.Õige põhjus on hoopis see ,et ma tahan vaheldust! Mul võib olla 50 küünelakki ,aga ma tahan just seda uut , just seda mida mul veel ei ole.Ma usun ,et paljude naistega on samamoodi ja keegi ei peaks ennast selle pärast halvasti tundma , sest kui sa ise enda eest ei hoolitse ,siis kes teine seda ikka teeb?Mitte keegi!

Nüüd toongi välja oma sellel nädalal soetatud uued ilutooted :)


Garnier summerbody ihupiim koos isepruunistavate osakestega ,400 ml hind 59.90 eeki(Watsonis praegu soodushinnaga!).Kuna ilmad on külmemad ja päikest näeb harva , on mu nahk muutunud nii kuivemaks kui ka kahvatumaks.Nii otsustasingi ma osta 2in1 toote ehk niisutava ihupiima ,mis ühtlasi ka muudab jume veidi tumedamaks ja säravamaks.Lõhn on mõnus , niisutab hästi ning tundub ,et täidab oma lubadusi.Seega soovitan!










Firma HairPro Mimo sarja värvikaitse shampoon ,  250 ml hinnaga umbes 150 eeki.See jätab mu värvitud juuksed pehmeteks ja läikivateks.Miinusena võib välja tuua ,et vahutab veidi liiga vähe ja minul läheb seda toodet rohkem kui on läinud teisi shampoone.













Sama firma niisutav palsam kahjustatud juustele , 250 ml hinnaga umbes 150 eeki.Täidab oma ülesandeid paremini kui seda tegi shampoon.Ehk siis muudab juuksed imepehmeteks , kulub vähe ja on igati tiptop toode.













Järjekordselt kaks uut küünelakki , ülemine roosa  firmalt Selene hinnaga umbes 15 eeki ja alumine lakk firmalt Golden Rose hinnaga 19.90 eeki .Minul ei ole küünelakke kunagi piisavalt ja nii ma neid juurde ostan ning ka ära loobin.Miks? Sest küünelakk on üks lihtsamaid viise ,kuidas riietust kokku sobima panna või lihtsalt sära juurde lisad.Ülemine lakk on väga väike ja värv on pigem põrsaroosa (viimasel ajal on mu armastus roosa vastu tagasi tulema hakanud ja seda värvi asju tekib mul nagu seeni peale vihma).Teine lakk on lihtsalt mõnusalt sügisene värv ja on päriselus veidi erksam.





Henna kulmude värvimiseks , hinnaga 12 eeki.Tootel on kaasas pulber ja vesinikutablett ,mis tuleb lahustada.Seejärel tuleb värv ja saadud lahus kokku segada ning kulmude värvimine võib alata.Seda on ülimalt lihtne kodus teha ning väike raha kokkuhoid ongi saavutatud!












Ilusat õhtu jätku ning sügise nautimist :)!




7 comments:

  1. Hei!
    Kust sa selle 12.- Henna ostsid ja kui kaua see sul peal püsib? Ma alati mures oma kulmudega...

    ReplyDelete
  2. Mina ostsin selle Eedenist Eveline(vms) kosmeetikapoest ,aga arvatavasti on seda ka teistes vene kaupa müüvates poodides :) Minul püsis sama firma must värv ilusti peal 3 nädalat , pruun on alles katsetamisel .

    ReplyDelete
  3. Garneri Summer Body on minu lemmik isepruunistav kehakreem. Sellega sain isegi oma pulmadeks ilusa kuldse jume :) See oli enne pruunistavate vahtudega tutvumist.

    ReplyDelete
  4. Jume jääb sellega tõesti üliilus , vahtude seast pole kahjuks veel lemmikut leidnud.Millist isepruunistavat vahtu sa ise kasutada ? :)

    ReplyDelete
  5. Ma olen vaid paari vahtu kasutanud, kuid St Moriz on piisavalt hea, et sellel pidama jääda. Üldiselt meeldib mulle oma lumivalge jume ja vahtu kasutasin vaid kevade lõpus - suvel, kui ei tahtnud inimesi tänaval oma kumavate veenidega ehmatada. Vampriiri teema on küll moes, aga see ei ole just minu jaoks :P

    ReplyDelete
  6. Garnieri ihupiim pruunistavate osakestega on totaalne lemmik toode üldse läbiaegade!! Superr :) Kasutan seda juba vääga kaua .. ja just tegin ka sissekande sellest http://kittttie.blogspot.com/ .. Btw, mónus blogi;)

    ReplyDelete
  7. Mari :mina lõpetan just siis isepruunistava kasutamise ära ja hakkan esimesi päikesekiiri nautima :)
    Kittie : see on tõesti FANTASTILINE toode !Tundub ,et meie blogidel on suhteliselt sarnane teema :) Edu sulle ja aitäh ilusate sõnade eest.

    ReplyDelete