Wednesday, September 22, 2010

Sügise lahutamatud kaaslased -kummikud

Kui igapäevaselt välja vaadates on vihm tavaline nähtus , tuleb oma kapist välja otsida terve suvi tolmu kogunud kummikud ja need jalga tõmmata ,sest märjad jalad ei ole just parim tunne.Kui vanasti olid kummikud rohelised ja koledad , siis praegu on neid  saadaval iga värvitooni ja kujuga.Need on lisandunud endast lugu pidavate moemajade kollektsioonidesse ja  ei ole ka sugugi harv nähtus kuulsuste jalas.Ma võin julgelt öelda ,et kummikud on mu sügise lahutamatud kaaslased.

Minu enda kummikud on ostetud ühest Eesti spordipoest(mille nime ma ei mäleta)ning maksid umbes 800 eeki.Need on punase-musta sebramustriga ja lõppevad veidi alla põlve.Ma saan kombineerin oma kummikuid kokku nii klassikalise poolmantliga kui ka rokiliku nahktagiga ning lisades juurde erkpunased küüned on komplekt perfektne(punane on siiski The värv sellel hooajal koos kaamelipruuniga).



Kelly Treaton rain boots.Ülimalt mõnusalt roosat värvi ,millega
ringi patseerides on pilgud garanteeritud.

Kate Moss on üks tihedamaid kummikukandjaid kuulsuste seas.


Jimmy Choo Hunter Wellington Boots , hinnaga 395 dollarit.
Kummikud ,mida on nähtus paljude kuulsuste jalge katmas ja
mis näevad välja täiesti fantastilised.




Chanel camellia rain boots black, hinnaga 118 dollarit .
Legendaarse moefirma Chanel äärmiselt naiselikud ja
pilkupüüdvad kummikud.






No comments:

Post a Comment