Tuesday, September 14, 2010

Lopsakad huuled

Ma olen ennast nii mõnigi kord leidnud vaatamas pilti Angelina Joliest  , sest tema lopsakad huuled on täiesti perfektsed. Kui sulle sündides selliseid huuli kaasa ei antud , on sul neid siiski võimalik eri vahendeid kasutades saavutada.


Üheks võimaluseks on nn suurendav huuleläige.Mina olen ühe sellise omanik , mis on firmalt eveline ja maksab umbes 55 eeki.Ilusad värvid , täidab tööülesande ja hea hind ,seega 5+ toode P.S esimest korda proovides pole mõttet ära ehmuda kui huuled veidi kõrvetama hakkavad ,sest just tänu sellele need lopsakamaks muutuvadki.


Alati olemas ka võimalus ennast ilukirurgide abiga ilusamaks muuta.
Huultele on olemas erinevad täitesüstid ,mida mina isiklikult ei poolda , kuna:
* kuulsusi ,kes on näevad peale neid süste välja nagu pardid , on olemas piisavalt.
*see on suhteliselt kulukas







Huuli on võimalik ka nö suuremaks joonistada.Seda soovitan ma teha ülimalt minimaalselt(klouni välimuse saavutamine ei ole eesmärk) ja huulepliitsiga.Nii jääb tulemus naturaalne ja kena .





4 comments:

  1. Kust võiks saada seda Eveline toodet?

    ReplyDelete
  2. Eestis võib seda saada Eedenist Eveline poest ja ka teistest väiksematest kosmeetikapoodidest ,mis müüvad vene kaupa.Soomes on see saadaval näiteks Tarjostalos :)

    ReplyDelete
  3. Ahhhhhh, jama.. Täna just käisin Eedenis :) Oleks siis enne seda lugenud :D

    Aga kas see "põletav" tunne vms, mida sa kirjeldasid.. Kas see on eriti valus?

    Ja kuidas see efekt siis täpsemalt töötab.. Et sa kannad selle huultele ja siis huuled paistetavad üles? :D

    Anna andeks, ma tõesti ei tea sellest midagi :)

    ReplyDelete
  4. Ei see on lihtsalt selline veidi kõrvetav ,mind ehmatas alguses ära.

    Kannad huultele ja siis kist tänu sellele kõrvetusele huultes vist veresooned vms(ma ei mõleta enam täpselt) paisuvad ja tekib paksemate huulte effekt.Aga päris A.Jolie huuli sellega kindlasti ei saa :D

    Pole midagi ,küsida võib alati :)

    ReplyDelete