Monday, September 13, 2010

Joik


Viimaste aastate jooksul on hakatud väga palju tähelepanu pöörama looduse säästmisele ja ka looduslikele
 toodetele.Järjest rohkem võib kuulda ,kuidas kallite toodete asemel pöördutakse tagasi erinevate õlide , looduskosmeetika  ja ka külmkapis leiduva juurde ,et muuta ennast veel  kaunimaks.

Eestis on olemas kaks tuntumat firmat ,mis toodavad vähem või rohkem looduslike kosmeetika tooteid.
Nendeks on vanem firma nimega Puhas Loodus ja uuem nimega Joik. Selles postituses olen ma otsustanud tutvustada just seda viimast.Joik-i tooted valmivad käsitööna Eestis ja neid valmistatakse väga kvaliteetsest toorainet.Tootevalikusse kuuluvad küünlad , seebid ja tooted nii juuste , näo, käte-jalgade kui ka keha hoolduseks.Joik-i tootevalikuga on võimalik lähemalt tutvuda :http://www.joik.ee/

Mina olen nende laialdasest tootevalikust proovinud sügavpuhastavat näoõli , mille hinnaks oli 79 eeki .Ma olin alguses selle ostu suhtes skeptiline ,kuna oman  ise rasust näonahka ja sinna õli peale toppimine ei tundunud just parima mõttena.Praeguseks on aga kõik kahtlused kadunud ja see on mu näonahale vaid hästi mõjunud.Näonahk on muutunud puhtamaks , punne esineb harvem ning puudutades on tunda kui pehme nahk on :)
FBSIYIPX



No comments:

Post a Comment