Tuesday, September 14, 2010

Parimad poetooted juustele

Enamus naisi jagavad juustele mõeldud tooteid kaheks ehk salongi ja poe omad.Mõlema seas leidub nii pärleid kui ka mitte midagi ütlevaid tooteid. Selles postituses toon ma välja poetoodete seast leitud pärlid ,mis teevad suurepärast tööd , olles samas hea hinnaga.

Gliss Kur total repair juustesse jäetav palsam.Hind umbes 65 eeki.
Ma olen seda kasutanud juba aastaid ja  teist nii head lihtsalt ei leidu.See muudab juuksed pehmeks , niisutab neid ja vähendab ka staatilist elektrit.



 Ka sama sarja shampoon ja palsam on minu lemmikud ,sest need mõjuvad mu lokkis ja kahjustatud juustele kui vesi janulisele.Hind mõlemal umbes 40 eeki.









                             Loreal studio t kuumakaitse.Hind umbes 60 eeki.
Üks väheseid kuumakaitsed poetoodete seas ning teeb oma tööd paremini kui hinna järgi oodata oskab.Mu juuksed tänavad mind kui ma seda enne kuumtöötlemist peale panen ja mina tänan siis kui väikese vihmaga see neil siiski sirgeks aitab jääda.


Ja lõpuks viimane toode ,millest mul kahjuks ei õnnestunud pilti leida -toitev juuksemaks astelpajuekstraktiga.
See on vene toode ja tõsiselt soodsa hinnaga ehk umbes 30 eeki.Juusteotstele pannes on tunda ,kuidas need pehmemaks muutuvad ja ei tee pead liiga rasuseks ka peanaha ligidale pannes.Seega super ja kõige lemmikum toode poetoodete seas :).

No comments:

Post a Comment