Sunday, September 19, 2010

Lemmik aksessuaarid sellel sügisel :)

Sügis on aeg , millal lehed hakkavad puudelt langema ja inimesed seavad taas sammud oma töökohtade poole.Samuti on sügis ka aeg , millal tuleb oma õhemad riided kappi suve ootama panna ja paksemad riided kandmiseks välja võtta.Seejuures teeme me sama ka paljude aksessuaaridega ning täna olengi ma otsustanud Teile näidata oma selle sügise lemmikuid :)



Minu lemmik käekott sellel sügisel , pärit Gina Tricotist.Suurte hõbedaste neetidega , mahutab ära absoluutselt kõik ja on hallikat-pruunikat-kreemikat värvi.










Minu selle hooaja lemmikehteks on sõrmus.Mida suurem ja pilkupüüdvam seda parem.Suur musta lillega sõrmus on pärit samuti Gina Tricotist ja muudab üldilme sekundiga glamuurseks.


Ja viimasena minu lemmik juukseaksessuaar.
See on ostetud hm-st ja on saanud minu vaieldamatuks lemmikuks.Lisades selle lihtsale komplektile on üldilme hetkega poole huvitavam.


No comments:

Post a Comment