Tuesday, August 16, 2011

Pisike update

Tere! :)
Selle nädala esmaspäevaga võib öelda, et lõppes minu suvi :( Seadsin sammud oma uue kooli poole ja olin tõesti meeletult närvis.Äkki nad vaatavad mind imelikult? Kuidas ma ikka keelega toime tulen? Kuigi ma olen veidi üle aasta Soomes elanud, ei saa öelda, et mu soome keel just perfektne oleks.Suudan närvi minna ja väga imeliku ehitusega lauseid koostada :D. Positiivselt mõeldes, saan ma neist ja nemad minust 99% juhtudest aru :).Positiivselt on läinud ka mu kaks koolipäeva, olen klassikaaslastega suhelnud ja saan juba enamjaolt siinsest gümnaasiumi süsteemist aru, mis mu ajud alguses korralikult kokku jooksutas.



Ühelt teemalt täiesti teisele teemale hüpates, siis nagu te teate otsustasin ma veidi oma ostmisharjumusi muuta ja just nende asjade eest jätsin ma viimasel 10 päeval raha poodi :
*Poolpikkade käistega roosa-valge triibuline pluus
*Sõrmus(hõbedane rist, üleni kivikestega), mis käib küll vaid ühte sõrme(neid ringe on ainult 1), aga katab kolm sõrme - noormehed ristised need juba nukiraudadeks :D
*kaks küünelakki HM-st, üks must ja teine punakas (ainukesed asjad, mida mul tegelikult vaja ei olnud)
*veidi aluspesu Lindexist-kõik kolm asja neoonroosad :)
*pikk kampsun Vero Modast, mida ma tõesti meeletult kaua otsinud olin ja lihtsalt pidin ära ostma.
*lühikesed üliodavad valged puuvillased püksid-mõnus kodus käia.


Ennast teades, siis läks mul päris hästi ja igasuguseid ilutooteid jätsin ma korralikult poodi.Valin järjest kapist tooteid, milles on vähe sees-kasutan ära-viimne teekond ehk prügikast.Päris uhke enda üle :D.

Nautige suve viimaseid vabasid päevasi,
Laura :).

No comments:

Post a Comment