Monday, August 1, 2011

Garnier shampoon ja palsam

Tere jälle!
Kaks postitust kahel järjestikkusel päeval, pole just minulik, aga tore on lõpuks blogimaailmas tagasi olla.Ma loodan, et te jagate mu arvamust :).Täna kirjutan ma Garnieri Natural Care avokaadiõli ja sheavõiga shampoonist-palsamist, mis ma olen ostnud Selverist üle kuu aja tagasi sooduspakkumisega, mõlema hind jäi veidi all kahe euro.


Ma kasutasin neid alates ostmisest mitmeid kordi ja pean ütlema, et need muudavad juuksed rasvaseks.Ma proovisin neid mõlemaid koos, palsamit teise shmapooniga, shampooni teise palsamiga ja tulemus oli alati sama.Probleem ei saa olla ka selles, et ma paneks palsamit liiga palju või liiga peanaha lähedale :S.Minu jaoks oli see eriti imelik kui esimese päeva õhtuks olid juuksed juba mustad ja sellised nagu nad mul tavaliselt kolmandagi päeva õhtuks pole.Just nii tihti pesen ma tavaliselt oma juukseid.Seega praegu nad lihtsalt seisavad kapis ja ma arvan, et varsti leiavad tee prügikasti :(.Kui neid viie palli süsteemis hinnata, siis saaksid nad hindeks 3-, sest vähemalt lõhn on neil hea ja esimesel päeval on juuksed siidised ning puhtad.

Nüüd lähen ma vaikselt ajakirju lugema ja lemmikuid Tiina komme sööma, need paar on vaid piisk merest...njämm, njämm :).Ilusat õhtut Sinulegi, Laura.


2 comments:

  1. ma olen singa sampoonide osas 100% nõus. ka minu juuksed muutusid pea kohe rasvaseks.niiet ei soovita kellelegi

    ReplyDelete
  2. Ja ma juba mõtlesin, et ma olen ainuke, kellele need ei sobi :)Õnneks eksisin.

    ReplyDelete