Saturday, August 6, 2011

Preili Shopahoolik

Väikeste lisanditega ilublogi - ta ostab kogu aeg hästi palju asju. Ja mulle meeldib niiii väga vaadata, mis asju keegi ostab... eriti, kui need on meigi-, juuksehooldus- või kehahooldustooted.
Pisikene kommentaar minu blogi kohta http://britiblogi.blogspot.com/-st.



Kui ma seda esimest korda lugesin, mõtlesin ma, et see olengi ju nii Mina.Mina, kes ma ostan asju just siis kui tuju tuleb ja uskuge mind, see tuju tuleb mul väga tihti.Pärast lugemist ma enam Briti kirjutatud lause peale ei mõelnud, kuid täna poes olles lõi see mulle korraga pähe.Tänasel korral läksin ma kaubanduskeskusesse vähemalt asja pärast-mul oli vaja uut valget rinnahoidjat ja selle ma õnneks ka leidsin.Bussini jäi mul aga aega ja nii käisingi ma veel teistes poodides,lõpuks Seppelä kosmeetikariiulini jõudes olin ma kätte võtnud juba nii näomaski kui ka kehakoorija.Ja just see oli hetk kui ma selle lause peale uuesti mõtlesin.Mul on kodus vähemalt kaks suurt näomaski ja kolm täiesti avamata väikest + kaks kehakoorijat.Kas mul oli neid asju osta vaja? Vastus on loomulikult ei ja nii ma need kaks asja ka tagasi panin ning tegin oma armsas peas väikese otsuse.



Otsus on  etteaimatav ehk ma lõpetan osaliselt asjade ostmise.Nende asjade all pean ma silmas just kosmeetikat ja selle puuduse üle mul muretseda vaja ei ole.Kui mõni asi otsa saab ja seda rohkem minu kodus ei leidu, siis muidugi ostan ma selle asemele uue.Naistele omase ``tahaks seda ka katsetada`` lõpetan ma aga veidikeseks ajaks ära, sest neid asju, mida katsetada on mul juba praegu piisavalt .Eks näha ole, kuidas Preili Shopahoolikul selline asi välja tuleb.Pöidlad pihku ja juba täpselt ühe kuu pärast annan ma teada, kuidas mu pisikene eksperiment läks :)

Kallid,
Laura :)

4 comments:

  1. Ok, ostad kui tuju tuleb. Aga raha ju vastavalt tujule ei tule. Kuidas seda siis jätkub ja kust seda nõnda palju sel juhul tuleb? ;)

    ReplyDelete
  2. Igatähes suur edu selles ettevõtmises! Täpselt samuti on vaja osta asju, kuna mõtlen, et riideese on nii odav ja ma "vajan" seda. Samas jääb kappi seisma ka ei kannagi. Suutsin viimane kord poodides käies mõelda, et ma ei vaja asju, mis poes tunduvad ilusad ja mida ma ei kanna. Selline sõltuvus on tegelt üpris halb, et ei suuda poest lahkuda tühjade kätega. Ja veel hullem, kui kodus süümekad on.
    Seega, ma tean, kui raske katsumus sind ees ootab. Ootan huviga igasuguseid postitusi edusammude kohta :)

    ReplyDelete
  3. Sudoku
    Tavaline eestlaste uudishimulikkus, aga raha mulle enamasti probleemiks ei ole.Ma ostan harva kallite firmade asju ja enamus ostudest on täiesti tavalised kosmeetikast nt Maybelline,Eveline ja riietest HM, Gina Tricot.

    Kui su küsimusele vastata, siis oma 16 eluaastaga käin ma suviti tööl, aga enamus rahast tuleb siiski vanemate rahakotist :)

    Anonüümne
    Täpselt sama lugu on ka siin...Aitäh ja eks näha ole, kuidas mul läheb :)

    ReplyDelete
  4. 0i ei :D see nüüd küll mul plaanis ei olnud... aga kuna olen ise kunagi selles samas asjade ostmise seisus olnud, siis ma tean küll, mida sa tunned. Ehk oled minu kannatustest juba lugenud ka, aga muidu: http://britiblogi.blogspot.com/2009/11/soltuvusesse-sattumine-ja-vabanemine.html

    ja palju edu sõltuvusest vabanemiseks, kõige lihtsam variant selleks on ilmselt lihtsalt liiga hõivatud olla, et poodides käia.

    ReplyDelete