Tuesday, August 2, 2011

Ziaja kookose käte ja küünte mask

Tsau! :)
Naised kasutavad iganädalaselt maske nii näole kui juustele, samas kätele ja küüntele regulaarne maskide tegemine on minu jaoks täiesti uus asi.Just huvi pärast ma selle toote ostsingi ja pettuma ei ole ma veel pidanud, kuigi ainult ühekordse kasutamise järel lõplikke järeldusi teha ei saa :).

Tekst tootjate poolt :


 Täpselt nii nagu seal öeldud ma ka toimisin, kuid tavalisest maskist erineb see siiski totaalselt.
*see ei jää peale justkui mask, vaid pigem nagu väga paks kreem.Ehk alguses selline veidikene valge kätel, kuid ajapikku imendub sisse.
*seda EI tule maha pesta.Kuigi on kirjutatud, et peale 15 minutit üleliigne mask ära pühkida, siis seda minul näiteks ei jäänudki.
Tulemus on väga super ja käed on ülipehmed ning lõhnavad nii mõnusalt magusalt :).Ka küüned tundusid olevat väga mõnusalt niisutatud ja läikivad.Ja oleksin juba peaaegu unustanud, toote ostsin ma Aroomipoest Lõunakeskusest ja hind jäi alla viie euro :).

No comments:

Post a Comment