Tuesday, August 2, 2011

7 halba iluharjumust

Oma igapäevasel  blogituuril avastasin ma Miss L blogist endale huvitavat lugemist ehk 7 halba iluharjumust, millest peaks loobuma.Ma teadsin neid kõiki asju  ka varem, aga kas ma enne nende peale ka mõtlesin? Vastus on EI! See pisikene postitus pani mind aga mõtlema ja ma otsustasin  seda ka teiega jagada :).

7 halba iluharjumust:
1. Hambaniidi mitte kasutamine.
Ma pean tunnistama, et hambaniiti ma ei kasuta.Samas kollaseid ega katkiseid hambaid või haisvat suuõhku mul ka ei ole, sest hambaid pesen ma korralikult kaks korda päevas.Varem ostsin ma seda endale tihti väikeses armsas purgikeses, et neid siis jälle minema visata.Ma lihtsalt ei kasutanud neid peaaegu kunagi :D.
2. Vistrike pigistamine.
See on mu ammune põhivaenlane number 1 või on selleks vistrikud ise? Igatahes ei suuda ma mööduda peeglist  ajal kui mul näol on kole punn, ilma peegli ette minemata.Teen targa näo pähe ja pigistan-pigistan-näpin.Sellest võõrutamiseks läheb mul veel palju aega vaja.3. Vanade meigivahendite alleshoidmine.
Sellega mul väga probleeme ei ole, sest mul saavad need tavaliselt lihtsalt varem otsa.Samas mõni asi on mul kindlasti kosmeetikakotis oma säilivusaja ületanud, kuid kuni toode ise imelikuks(loe selle lõhn :D) ei muutu, ma seda minema visata ei raatsi -punastav nägu-.4. Liiga vähene vee tarbimine.
No problemo.Suvel läheb seda liitrite viisi :).5. Kodus juuste värvmine (suurte värvimuutuste tegemine).
Maha jäetud ja ainuke, kes nüüd mu juuste kallale pääseb on mu juuksur.6. Küünte närimine.
Tundub jubedalt rõve ja ebahügieeniline ning mina ei ole seda ``hobi`` kunagi harrastanud.
7. Liigne juuste töötlemine.
50-50.Vahepeal on perioode, millal ma armastan oma juukseid sirgendada ja neisse kõikvõimalikke lakke ning muid imevahendeid toppida.Õnneks enamus ajast suudan ma kõike normaalsuse piires teha.


Tervitused paljude pahade iluharjumustega Lauralt :)!

No comments:

Post a Comment