Thursday, September 1, 2011

Sõrmused

Hei!
Jäin täna lõpuks peale enda kolme päevast piinamist koolist koju, joon juba 5ndat tassi teed ja olen ennast salli-teki sisse mässinud.Vahepeal on mu blogi jälgijate arv mitmete inimeste võrra kasvanud, aitäh teile :)!Samas ise ma just eeskujulik blogija olnud ei ole, sest tihti ei jõua ma peale kooli ja õppimise midagi teha.Kuulan lihtsalt muusikat, suhtlen inimestega ja puhkan.

Praegu võtsin ma ennast lõpuks kokku ja katsetasin veidi oma uut väikest kaamerat :P.Pole midagi erilist, kuid samas parem kui telefon :D Selle kaela võib ajada ka mu kõikide eelnevate piltide ``super`` kvaliteedi.Pildistasin ma oma lemmikuid sõrmuseid ja neid näed juba piltidelt :).




Viimane on see kõige kõige lemmikum ja kõige kõige uuem ehk Gina Tricotist(kust on enamus piltidel näha olevad sõrmused) kolme sõrme sõrmus, mis on juba ristitus nukiraudadeks.

Sööge küüslauku ja proovige ennast tervena hoida,
Laura :).

3 comments:

  1. Kadestamist väärt sõrmused ! :)
    Soovitan sul apteegist küsida ABOPharma külmetusvastast palsamit. Kroonides oli 64.-
    Seda määri endale enne magamaminekut kõri piirkonda ja nt peale soojajalavanni varvaste vahele jne ning sokk jalga ööseks. Mul aitab jube hästi. Põhimõtteliselt veetnamisalvi sarnane asi.. :)

    Edu tervenemisel !
    Lil' M

    ReplyDelete
  2. See suur lilega sõrmus on täiesti fantastiline. Mul on ka viimasel ajal eriline tahtmine sõrmuseid osta, kuid samas ma ei kasuta ka neid väga. Sügisel on minu meelest sõrmused nii ilusad!
    Kõik su sõrmused on igatahes ilusad :) !

    Ja muidu tundub et kõik on haiged, ma ise ka vaikselt õnneks juba paranen!
    Kuid edu sulle paranemisel :)!

    ReplyDelete
  3. Hei, tahaks teada kust sa selle ristiga kolme sõrme sõrmuse said?:), hind huvitaks ka. aitäh(:

    ReplyDelete