Friday, September 16, 2011

minu uus Kodu

Hei!
Pesin just pea ära ja nüüd istun mõnusalt diivanil, puhkan veidi ja alles kella üheksa ajal õhtul liigun edasi sünnipäevale :)Sinnani on veel palju aega ja nii ma seda aega ka kasulikult kasutada otsustasin -postitus blogisse, mida on minult mitu korda küsitud.Samas ka postitus, mida ma olen nii mitu korda alustanud ja mis kunagi lugejate silmi näinud ei ole.Ma ei ole kindel, kas ka see näeb.



Ma kolisin Soome aasta ja paar kuud tagasi, sest siin elas nii minu ema kui ka üks inimene, kes oli minu jaoks väga kallis.Ema on minu elus ka praegu, see teine inimene enam aga mitte, kuna kui inimene on sulle väga palju haiget teinud, siis ei ole ju mõtet teda enda elus hoida?Nii ma siia ükspäev Viking Linel loksusingi ja selle laeva peal olen ma selle aasta jooksul veetnud lugematuid tunde,Eesti ja Eestist Soome.Esimese poole aasta jooksul oli mul Eesti lahkudes tunne nagu lahkuks ma kodust ja pisaraid voolas Tallinnasse sõitma hakates vähemalt ühe järve jagu.


Nüüd on aga kätte jõudnud see aeg kui ma naudin nii Eestisse minekut kui ka sealt tagasi tulekut.Ma tean, et oma kodumaale minnes veedan ma alati aega ilusalongis(teenused on Soomes Eestiga võrreldes vähemalt kaks korda kallimad), käin enda lemmik söögikohas söömas ja mis kõige parem, näen oma kalleid inimesi :) Paari päeva pärast saan ma aga taas väikesele reisile minna, et minna tagasi oma koju Soome, kus ootab mind minu tuba-minu sõbrad-minu kool.See on saanud minu Koduks suure algustähega.


Samas ei saa ma öelda, et mul tekkis siin kiiresti kodune tunne.Kui ma kõndisin tänavatel, tundusid need nii tühjad.Mul ei olnud nendega mälestusi.Nüüd meenub mulle, et seal sain ma E-ga tuttavaks-siin olen ma naernud koos Kaupoga-see on rand, kus ma veetsin oma suve.Ma suutsin alguses sõita metrooga vales suunad, bussiga sõites oma peatuse maha magada ja ma valasin selliste väikeste asjade pärast  palju pisaraid.Nüüd suudan ma ilusti õiges kohas maha tulla ja ka koju oskan ma tulla sadat teed pidi :)

Ma ei tea, kuidas te sellisesse paari postitust sisaldavasse Soome sarja suhtuksite.Kas teile meeldiks see või te ei taha sellest midagi kuulda?
Palun jätke oma arvamus julgelt kommentaaridesse :).

4 comments: