Tuesday, September 13, 2011

Niisuta.Niisuta.Niisuta

Hei!
Ma arvan, et pea kõik kallid koolilapsed on vähemalt korra selle kooliaasta jooksul oma blogis vingunud ja virisenud kui igav kool on.Ka mina ei ole erand, kool on jube.Soomes on gümnaasiumis süsteem, milles 5 nädalat õpitakse ja siis 1 nädal on täis kontrolltöid.Ma ei mõtle nende all ``30 lehekülge õpikust`` kontolltöid, vaid ma pean ilusti ära õppima terve õpiku(igas kursus 5 ainet ehk 5 õpikut).Kohutav ja ma ei ole sugugi selline inimene, kes pidevalt ennast järje peal hoiaks :S.Nüüd olen ma sellest esimese kursuse ajal väga hästi õppust võtnud ja järgmise kursuse ajal hakkan ennast vaiksel algusest peale asjadega joone peal hoidma.

Upss...seda koolijuttu tuli nüüd päris palju.Igatahes praegu olen just lõpetanud fantastilise geograafia õppimise ja teen endale näomaski-juuksemaski-maniküüri + peaks homseks ka riided ära valima, ikkagi ühe kena inimesega välja minemine ju ;).Riiete alla jääb aga nahk, mida sügisel ja talvel tuleb korralikult niisutada.Millegipärast tegelesin mina aga just suvel kreemide-ihupiimade suurte ostmisega :D.

Esimene on ülinunnu pakendiga ihupiim HM-st, mis maksis 2.90 .See on mõnusa lõhnaga, aga samas sa tunned seda kasutades isegi lõhnast, et see on jubedalt keemiat täis.Lisaks sellele see küll niisutab, aga kui nahk on veidikenegi kuivem kui tavaliselt siis sellest abi ei ole.3 !

Teisena on pildil näha Johnsons baby light oil spray ka umbes samas hinnaklassis nagu HM ihupiim.Ma tean, et beebiõli ummistab poore, aga beebiõli niisutab tavaliselt ka ülihästi nahka.See aga talveks kasutamiseks kindlasti ei sobi(light versioon), pigem suvel peale rannas käimist naha niisutamiseks.4 !


Ma pean kohe esimese asjana ütlema, et see on minu lemmik ehk Ziaja kookose ihuvõi Aroomipoest ja selle hind oli  7 eurot.Sellel on super lõhn, super niisutav ja veel kord - super lõhn :)5 !


Viimasena on samuti Aroomipoest, kerge kakovõi kreem, mille ma sain tasuta ostuga kaasa kuna ostsin rohkem kui 10 euro eest :)See on kergema koostisega ja veidi vedelam kui eelmine toode, aga niisutab siiski superhästi ja jällegi see lõhn...mmmm kui hea.Lisaks mõnus väike 100 ml purk, mida on hea näiteks nädalavahetusel maakoju minnes kaasa võtta. 5 + !


Ma jooksen nüüd maske maha pesema ja siis istun rahulikult teleka ette Cosmot lugema,
Laura :).

1 comment:

  1. Ei tulnud palju koolijuttu, just vastupidi võiksid rohkem rääkida elust Soomes jne, oleks põnev lugeda. Päriselt. :)

    ReplyDelete