Saturday, October 2, 2010

Kallis, sa oled nii feik, et isegi barbie tundub sinu kõrval tõelisena.

Kui ma oma välismaalasest sõbra käest küsisin ,et mis jäi temale kõige paremini Tallinnast meelde ,ei saanud ma sugugi tavalises stiilis vastust.Vastust ,milleks oleks :Eestis on kõige ilusamad naised.See oli hoopiski 180 kraadi teine ehk ta oli märganud seda kui palju kunsti on Eesti naisel küljes.Kas selline ongi tavaline Eestis elav naine? -oli küsimus ,mille ta mulle esitas.

Ma leian ,et selle mehe sõnad on suures osas õiged ,kuna silma riivavadki rohkem  millegagi ülepingutanud nö feiknaised.Kui me Tallinna kesklinnas oma silmaklapid avame , võime me näha suurtes kogustes kulliküüsi ,hirveripsmeid ja grillkanastunud nahka.Selliseid naisi on igas vanuses alates 13st ja lõpetades 45ga.Ma arvan ,et selle on põhjustanud Eesti naise rahulolematus iseendaga ja alati soov teisest parem olla ,olgu selleks siis naabrist parem auto või naabrinaisest pikemad juuksed.Siis tulevadki appi kõik ripsetehnikud , küünetehnikud ja solaariumid.Teiseks põhjuseks julgen ma nimetada Eesti riigi nooruse.Kui välismaal on sellised asjad enamikel naistel juba ammu läbi põetud ja pigem pannakse  rõhku võimalikult naturaalsena näivale välimusele ,siis Eestisse on see kõik alles viimase 10 aasta jooksul jõudnud.Eks naised mõtlevadki ,et kõik tuleb ilusti omal nahal ära proovida ja mida rohkem ,seda parem.

Kõik ei ole siiski nii must valge ja vaadates kaugemalt klubist Hollywood ,saad sa tänaval näha paljusid kenasid Eesti naisi ,kes ei näe välja veel feigimad kui barbie.Just sellise lausega ma oma sõbrale vastasin
Ja nii ongi!






No comments:

Post a Comment