Friday, October 8, 2010

Tätoveering

Tätoveeringu otsustavad inimesed teha väga erinevatel põhjustel.Olgu selleks siis tormiline teismeiga , kus tuleb kõike proovida või esimene suur armastus ,kelle nimi tuleb endale kindlasti nahka toksida lasta.Mina ei kiida heaks kumbagi neist otsustest ,kuna teismeea tätoveeringuid hakatakse tihti kahetsema ning suur armastus võib alati läbi saada.

Mina olen tätoveeringu tegemise plaani pidanud juba aasta aega ,kuid teostuseni ei ole ma siiski jõudnud. Miks?Sest ma tahan oodata , vaadata ja nõela enda nahka torgata lasta alles siis kui ma olen endas kindel , 101% kindel.Minu soovid on selle ühe aasta jooksul muutunud juba korduvalt ja ma valin hetkel mitme koha ning pildi vahel.Mis näitab seda  ,et ma ei ole leidnud veel seda Õiget tätoveeringut.Toon Teile näitamiseks välja mõned rohkem ja vähem kuulsate inimeste nahakaunistused ,mis mulle meeldivad :)



3 comments:

  1. Ilmselt lasen ise ka varsti ära teha. Jalale midagi taolist: nagu esimene või kolmas pilt :)

    ReplyDelete
  2. Minu soovitus: tee selline tattoo, mis tóesti tähendab sulle midagi erilist:)! Midagi rohkemat, kui niisama liblikas ntx... kuigi mul endal on plaanis liblikas teha millalgi, aga sellel on ka väga diip tähendus mu jaoks .. Mul 2 väikest tattood hetkel, mólemad väga erilise tähendusega ja neid ei kahetse ma iial:)! soovitan väga leida erilise tähendusega tattoo:):)

    ReplyDelete
  3. Mery-Kristi : Edu , mina jään veel valima :)
    Kittie :Just sellepärast ma tormates tätoveeringut teha ei tahagi :) Otsin ,mõtlen ja kunagi teen Selle Õige ka ära.

    ReplyDelete