Wednesday, May 23, 2012

It's summer :)

Heihei!
Ma tean isegi kui kaua ma oma blogi täitnud ei ole ja ma kardan veidike, et keegi ei mäletagi enam, et see väike blogi isegi olemas on.Siiski otsustasin ma nüüd taas postitama hakata, sest kool on peaaegu läbi ja mul on vaba aega käes väga palju.

Juhtunud on nende kuudega meeletult ja kõige suurem uudis on muidugi see, et ma veedan järgmisel aastal kolm kuud Gran Canarial :)! Pikemalt sellest praegu rääkima ei hakka, kuid kui keegi sooviks sellest rohkem kuulda, siis kirjutage kommentaaridesse ja tulen sellele soovile meeleldi vastu :)

Tänane postitus oligi peamiselt lihtsalt teateks, et ma olen blogimaailmas aktiivsena tagasi ja ka selleks, et kui keegi veel märganud ei ole, siis teadmiseks Sulle - on alanud kõige toredam aastaeg ehk SUVI! 

Ilusat suve ja imeliste suvepiltide nautimist!Mina sean nüüd enda sammud rõdu poole, et endale veidike jumet tekitada, tsau :)


3 comments:

  1. Kindlasti kirjuta oma järgmise aasta 3st kuust! :) ja viimases postituses rääkisid sa sellest, et võtad oma toitumise kontrolli alla, võiksid siis ka sellest kirjutada, et kas õnnestus ja mõnda head nippi jagada, kuna nagu naised ikka, siis praegu on küll viimane aeg end käsile võtta (nt minul endal) Tore, et tagasi oled!

    ReplyDelete
  2. Jee, et sa tagasi oled! ootan sinu uusi arvamusi toodetest. See on nii lahe, et sind ei huvita toote firmanimi või hind, vaid leiad positiivset ka vähemtuntumas firmas. Kirjuta kindlasti, millega vahepeal tegelesid, oma toitumisest, kuidas end käsile võtta ning oma kolmest kuust! :)

    ReplyDelete
  3. Mul ka hea meel, et taas tagasi oled..ja huvitab ka see kas said oma soovitud figuuri ning gran canariast räägi ikka ka :)

    ReplyDelete