Thursday, May 24, 2012

Heihopsti!
Peale seda kui olin just lugenud viimase postituse kommentaare tõusid mu suunurgad ilusti ülespoole- oli hea lugeda positiivsete inimeste positiivseid kommentaare .Aitäh :)!


Kaalualandamisest rääkides ei oska ma muud öelda kui, et ümar on ka vorm :D.Siiski viimased neli päeva olen ma vägagi tervislikult söönud ja usukuga mind minu puhul on see suur samm.Enamasti olen ma juba esimese päeva lõpus Geisha ühes ja jäätis teises käes.

Täna on mul plaanis näidata oma paari kõige värkemat ostu, mis  maksid kõik kokku alla 10 euro ehk siis mõne jaoks totaalne ''p*sk'', teise jaoks aga odav ja hea :)Pildid on kõik tehtud veebikaameraga, nii et kvaliteedist pole erilist mõttet rääkida...

Ma ei oska veel ühestki tootest lähemalt rääkida, aga see sügavpuhastav näotoonik tundub küllaltki mõnus.Tootel on õrn alkoholi lõhn ja seetõttu ma seda suvel hommikuti kasutada ei soovitaks, kuna  alkohol+päike võrdub mitte midagi head.

 Ma kasutasin seda eile esimest korda ja see kreem on minu meelest nii ilusat värvi :D ehk ehtne helesinine-münt-heleroheline koos.Lõhn on küllaltki neutraalne, veidi meenutab kummelit, veidi keemiat.Samas oma eesmärki täidab hästi ehk nahk jäi mõnus ja pehme.Mina kasutasin seda kehakreemina ja ma usun, et sellena see ka kõige paremini oma ülesannet täidab.Samas on sildil öeldud, et võib kasutada ka meigi aluse kreemina??!??
 Adeni roosa küünelakk toonis nr 26.Armas beebiroosa, suvel pävitunud nahal kindlasti super :).


 Ülimagusa lõhnaga ja üleüldse niinii hea.
 Ja kõige viimasena mu lemmik, millest ma teen ka eraldi postituse :)



1 comment:

  1. see aloe vera kreem on hea asi, kasutan ise ka seda..kunagi ostsin seda tenerifelt ja lasin omale tuua sealt kui eestis seda ei olenud veel aga nüüd siin ka seleverites olemas juba pikka aega...

    ReplyDelete